Friday, October 31, 2008

Pi Opis...

Bertemu lagi...


Semalam bergegas balik sebab nak jumpa kawan aku sorang ni.. aku panggei dia mak buyong... hahahaha... (4 bln dah pregnant)... Gi mkn kat satu tempat ni nama HOTMAS. Sedap mkn kat sini. Ha, sapa2 yang datang SP ni, teringin nak makan western food, aku syorkan tempat ni. Selain western food, makanan melayu pun ada. Semalam order nasi goreng kampung dan teh o ais.. Nak tgk? hehhehe... plz go and di bawah...

Tak sedap? ha.. untuk org yg tengah lapar mmg lah rasa teramatlah sedap nasi goreng tersebut. Tapi siyes la ckp.. mmg kat sini makanan dia sumer sedap2.. chicken chop, lamb chop, steak.. pergh... sumer best. Sediakan duit jer. Pasti anda mampu mkn dengan mewah dan bergayanya di sini. Licin semalam kitorang makan. Tinggal kulit udang tu jer.. hehehhe...

Tengok mak buyong tu.. ha, sangat berselera. Nak dtg sini, silalah ke HOTMAS Taman Lagenda Indah, Sungai Petani Kedah.. Nantilah aku tunjuk kat korang tempat2 makan yang best lagi kat sini. Lagipun today aku n mak buyong nak gi jalan2. Nanti aku amik gambor lagi "donlod" kat sini wat tatapan korang. (Mak buyong sms tadi.. rini dah masuk gaji.. hehehhe.. member nak blanja mkn..) Padahal sebelum dtg ofis ni.. (lupa lak nak bagitau aku ni excited wat blog ni sampai hari cuti pun sanggup masuk ofis.. nak guna internet. hehhehe) aku dah makan nasik kat umah tadi. Housemate aku bangun2 tido tadi (sama2 bangun dkt kul 10) terus masak nasi n sambal ikan bilis. Aku lak tambah lagi 2 jenis lauk.. (gambor tak dapek nak donlod lak dah..) Takpe, next time yer aku tunjuk lauk2 tu.. Erm.. tengah aku dok syok "mengedit" ni, bos aku lak dah dtg ngn family dia.. malu siot.. tudung tak pakai lak tu.. aduss.. segan aku wife dia ada.. hahahhaha... takpe.. takpe.. control.. control..

Oklah geng, aku nak chow dulu.. balik nak pi beli teh ais kat housemate aku jap. Lepas tu dah janji dgn mak buyong lak nak gi teman dia "cucuk" det kat bank. Ok, cau cin cau... Nanti kita jumpa lagi..



No comments: