Sunday, November 2, 2008

Shopping... Village Mall SP



Hari Sabtu lepas aku gi shoppe kat village mall dgn mak buyong.. Mak buyong dpt det gaji, suka lah tu.. Selalu kalu dia ajak pi shopping baju ker... aku mesti tak mau. Selalu aku ckp kat dia, aku takdak mood nak shoppe lah.. Takdak det lah.. Mcm2 lah alasan aku.. Padahal, bila dah sampai kat tempat yg dituju, bukan main lagi aku yang excited.. Selalunya barang yang aku beli mesti lebih dari dia.. tak kisahlah lebih harga mahupun lebih sehelai dua baju dari dia.. hahahahha.. lepas tu kene tahan telinga lah ayat selalu yg aku kena.. "ELEH.. KONON TAKDAK MOOD NAK SHOPPING"... takpun, "HANG MELAMPAU NOH? AKU YANG NAK SHOPPING, HANG YANG MELEBIH DARI AKU" hehehhehe.. tau takpa..

Inilah VILLAGE MALL Sungai Petani... Sini banyak butik dan tempat makan mcm PIZZA HUT, SECRET RECIPE, STARBUCKS, LAKSA SHACKS, CHICKEN RICE SHOP... santai la kat sini.. Butik2 baju mmg best lah.. kat SHOP A LOT mmg byk baju, aksesori, kasut, handbag.. cantik2 korang.. VILLAGE MALL ni kat area Lagenda Height. Sini bleh dikatakan kawasan elit kat sp ni.. kat sini ada banyak lagi kedai2, tempat makan, TESCO pun ada.. Nanti bila2 aku "donlod" lagi pic kat area ni.


On da way... (tembam)

Ibu mengandung yang riang memandu... (lalalalalala)

Pilih jer... bank dekat jer...

Dah balik dari VILLAGE MALL, kami singgah makan kat HOTMAS lagi.. Padahal kelmarin baru jer makan kat HOTMAS.. (sebab mmg sedap kat sini.. Tgklah deretan motor n kereta yg park kat sini.. mmg ramai yang suka mkn kat HOTMAS.. jadi, silalah dtg..




No comments: